Kişisel Yazılarım if(window.location.href == 'https://kisiselyazilarimkaan.blogspot.com' || window.location.href == 'https://kisiselyazilarim.blogspot.com' ) { window.location="https://kisiselyazilarimkaan.blogspot.com"; } Kişisel Yazılarım : Değerli Ziyaretçilerim

12 Şubat 2022 Cumartesi

Değerli Ziyaretçilerim

Değerli Ziyaretçilerim

Değerli ziyaretçilerim, Kişisel Yazılarım bloguma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim. 




Öncelikle Kişisel Yazılarım bloguma göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı sonsuz teşekkür ederim. Ancak ben Kişisel Yazılarım blog sitemi ücretli alan adına taşımak istiyorum. Yani, blogumun adresi kisiselyazilarimkaan.blogspot.com değil kisiselyazilarim.com olarak değiştirmek istiyorum. Çünkü, Kişisel Yazılarım blogum ücretsiz alan adıyla kurulduğu için çok fazla ziyaretçi almıyor ve bu durum da beni ciddi anlamda üzüyor. Kişisel Yazılarım yazarı olarak şu anda sadece blog yazarlığıyla ilgileniyorum ve şu anda ücretli alan adına taşınmak için yeterli maddi olanağa sahip değilim. Sizden bu konuda da destek bekliyorum. 

1. Kişisel Yazılarım blogumdaki yazıları sosyal ağlarınızda arkadaşlarınızla paylaşınız.

Kişisel Yazılarım'da paylaştığım gönderilerin altında sosyal paylaşım düğmeleri yer almaktadır. Bu sayede Kişisel Yazılarım'da beğendiğiniz her yazıyı sosyal medya hesaplarınızda arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. 

Kişisel Yazılarım'daki her gönderiyi sosyal ağlarınızda paylaştığınızda, daha fazla ziyaretçi blogumuzu ziyaret etmektedir. Kişisel Yazılarım blogu her ziyaretçi aldığında, Google bana bunun karşılığında para ödemektedir. Bu sayede Kişisel Yazılarım blogumuz yeterli desteğe ulaşır ve blogumuzun adresini ücretli alan adına taşıyabiliriz.


2. Google reklamlarına birer kez tıklayınız. 




Kişisel Yazılarım blogumda çok fazla reklam olduğunu ve bunun sizi rahatsız ettiğinin farkındayım. Ancak şu anda çalışmıyorum ve sadece Kişisel Yazılarım blog yazarlığıyla uğraşıyorum. Kişisel Yazılarım'ın yeterli maddi desteğe ulaşması durumunda, Kişisel Yazılarım blogumu ücretli alan adına taşımak istiyorum. Bu yüzden de Kişisel Yazılarım blogumda yer alan Google reklamlarına birer kez tıklamanızı rica ediyorum. Çünkü Google, kişiler her Google reklamına tıkladığında bana para ödemektedir. Bu da, Kişisel Yazılarım blogumuzu ücretli bir alan adına taşımak için yeterli bir destektir. O yüzden, Kişisel Yazılarım yazarı olarak Google reklamlarına birer kez tıklamanızı rica ediyorum. 


Lütfen ücretli alan adına taşınmamız için bizi destekleyiniz.

Sizce, Kişisel Yazılarım'ın adresi kisiselyazilarimkaan.blogspot.com yerine, kisiselyazilarim.com olsa, daha iyi olmaz mı? Bu sayede hem Kişisel Yazılarım sitemizin kalitesi hem de ziyaretçi sayısı artar. Bu sayede paylaştığım yazılardan daha fazla kişi istifade eder. Sizden bana para ödemenizi de istemiyorum. Yapmanızı istediğim tek şey, Kişisel Yazılarım'daki gönderileri sosyal medyada paylaşmanız ve Google reklamlarına birer kez tıklamanızdır. Merak etmeyin, bu işlemlerin hepsi ücretsizdir ve sadece 1-2 dakikanızı alır. 

Kişisel Yazılarım yazarı olarak verdiğiniz desteğe teşekkür eder, Kişisel Yazılarım blogumda keyifli vakit geçirmenizi dilerim. 


Bu yazıyı beğendiyseniz, Kişisel Yazılarım blogumu takip ederek, yeni gönderilerden anında haberdar olabilirsiniz. Ayrıca Kişisel Yazılarım'daki gönderileri sosyal ağlarınızda paylaşarak, daha fazla insanın okumasına yardımcı olabilirsiniz. Kişisel Yazılarım bloguma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür eder, Kişisel Yazılarım blogumda keyifli vakit geçirmenizi dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder