Kişisel Yazılarım if(window.location.href == 'https://kisiselyazilarimkaan.blogspot.com' || window.location.href == 'https://kisiselyazilarim.blogspot.com' ) { window.location="https://kisiselyazilarimkaan.blogspot.com"; } Kişisel Yazılarım : Değerli Ziyaretçilerim...

2 Şubat 2022 Çarşamba

Değerli Ziyaretçilerim...








Değerli Ziyaretçilerim..

Son zamanlarda okuyucu sayımızda önemli bir artış gözlemlemekteyim, bunun için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Bu blogtaki yazılar sayesinde daha fazla insanın bilinçlenmesine katkıda bulunduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum. Bu blogta insana, hayata, bilime dair çeşitli yazılar yazıp paylaşıyorum. Bu paylaştığım yazılar tamamen kendime aittir ve blogtaki resimler dışında, yazılarda herhangi bir alıntı, kopya söz konusu değildir. Bu yazdığım yazılar, tamamen yaptığım araştırmalar, izlediğim belgeseller sonucu esinlenip kaleme aldığım yazılardır. Bu yazdığım yazılarla insanların bilinçlenmesini, belki de bu sayede dünyamızın olumlu bir şekilde değişmesini sağlamak istiyorum. Yazdığım yazıları beğenip paylaşarak, sizler de daha fazla insanın blogumda keyifli vakit geçirmesini sağlayabilirsiniz. 

Yazı yazmayı ve paylaşmayı çok seven biriyim. Fırsat bulduğum her boş zamanımda bu blogta yazılar yazıp paylaşıyorum. Henüz profesyonel bir blog yazarı değilim ama bu konuda kendimi giderek geliştiriyorum. Siz değerli ziyaretçilerim de blogumu takip ederek, blogumdaki yazıları arkadaşlarınızla paylaşarak, bana destek olabilirsiniz! Blogumu takip ederek, yeni yazılarımdan anında haberdar olabilirsiniz. 

Profesyonel bir yazar olduktan sonra, blog sitemi ücretli bir alan adına taşımak istiyorum. Yani sitemin adresi https://kisiselyazilarimkaan.blogspot.com değil, kisielyazlarimkaan.com adresine taşımak istiyorum. Bunu yapabilmem için ise, blogumun daha fazla kişi tarafından okunmasına ve takip edilmesine ihtiyacım var.

Blog sitemde yer alan Google reklamları da, bunu yapabilmem için bana yardımcı olmaktadır. Onun için, sizden ricam bloguma her girdiğinizde blogumda yer alan Google reklamlarına birer kez tıklamanızdır. Bu sayede, kısa zamanda ücretli bir alan adına taşınabiliriz. 

Desteğiniz için teşekkür eder, blogumda keyifli vakit geçirmenizi dilerim. 
Kaan Akalın - Kişisel Yazılarım Blog Yazarı



Blogumu takip etmeniz için öncelikle bir Google hesabınızın olması gerekir. Google hesabınız yoksa, www.gmail.com adresinden bir Google hesabı açabilirsiniz. Google hesabınız varsa, hesabınızla giriş yaparak blog sitemin sağ üst köşesinde yer alan "İzleyiciler" bölümünde yer alan "İzle/Takip Et" butonuna tıklayarak takipçim olabilirsiniz.



Bu yazıyı beğendiyseniz +1 butonuna basmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayınız. Ayrıca bana destek olmak için blog sayfamda bulunan Google reklamlarına da tıklayabilirsiniz. Teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder